Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim bebeğim kız,40+5 haftalık hamileyim 3 cm açılmam var nişanım geldi fakat sancım yok perşembe günü tekrar doktora gideceğim muhtemelen yatış yapılacak suni sancı verilecek , suni sancı ile doğum yapanlar önerileriniz var mı? Suni sancı ile doğum hızlı gerçekleşiyormuş doğru mu🙏korkuyorum tecrübeli arkadaşlarım birazcık bahsederseniz sevinirim🙂