Merhaba annelerim 19+1 deyiz bugün doktor kontrolünde oğlumun sağ böbreğinde 7mm büyüme saptadı bu durumu yaşayan anneler var mı varsa eğer geçici bir durum mu çok korktum eve geldiğimden beri ağlıyorum o daha küçücük ve daha doğmadan böyle bi sorunla karşılaştık çok üzüldüm. Doktorum 15 gün sonra tekrar gel dedi