Secilll123 ikiz gebeliklerin gelişimi tekli gebelere göre nasıldır bilmem ama bende ilk 18+5 de hissetmişim sonrasında bi gün hissedip bi gün hissetmemiştim normalmiş bu süreçler ama belli bi haftadan sonra düzene giriyor inşallah. Sıkma canını daha önümüzde çok uzun zaman var bebeklerimizin her anına şahit olacağız inşallah içiniz ferah olsun. Sağlıkla gelsin minikler☘