Yaptırma yani yaptırmamanı öneririm bana yüksek risk dediler 19. Haftamda sağlıksız gebelik dedi ama tarama testlerine güven olmazmış özelde çok iyi bi doktor kontrolü oldum üstüne 24. Haftamdayım detaylı oldum çok şükür hiç birşey yok amniyosentez benden de istediler para tuzagı istemiyorum diye direk imza attım zaten o işlemi doktorların geneli önermiyor