ilkin41 Bende de panikatak ve bolca sinir vardır. Kızınıza belli etmemek için çabalıyorsunuz bir yandan, depremden korktuğunuz için etkilenmiş olabilirsiniz. Doktorum bu deprem gündeminin hamileleri çok etkilediğini söyledi. Hepimiz çok korkuyoruz ve senaryolar kuruyoruz. Bu durumda evde kendi kendinize yapabileceğiniz en güzel şey nefes egzersizi. Rahatlatıcı müzikler, kitaplar, ayakları deniz tuzlu sirkeli suya batırmak gibi enerjinizi daha olumlu hale getiren şeylere odaklanabilirsiniz. Çok daha iyi olacağınıza eminim. Güçlü olmak zorunda hissetmeyin, bunu bi güçsüzlük gibi de görmeyin, çok kişi var yaşayan yalnız değilsiniz. Kendinizi akışa bırakın ve kabullenin lütfen hayatınızda her neye telaş yapıyorsanız. Allah kalbinize ferahlık versin iyi geceler❤️