Gzmmm123 Arkadaşlar her gün yumurta yiyor musunuz sevmiyorum sevemiyorum zorlada olsa yemeye çalışıyorum Peynir vs de aram yok siz nasıl besleniyorsunuz.
yagizegemom Gzmmm123 ben her sabah yiyorum artık öggg oldum😬 üzerinde biraz pul biber ve karabiber döküyorum daha lezzetli oluyor
arirangg Gzmmm123 Yumurta çok severim. Önceden de mi sevmiyordun? Hamileyken mi tiksindin? Peynir de çok severim. Kahvaltıda yumurt, peynir, zeytin, bal en çok bunları tüketirim
ArvenMom Gzmmm123 2 yumurta yiyiyorum peynir bi kaç çeşit olarak tüketiyorum genelde kaşara ağırlık veriyorum 1 gün çay içiyorsam 1 gün kahve kahvaltıda diğer gün meyve suyu yada süt şeklinde salata muhakak yerim
Gzmmm123 arirangg ne güzel ya maşallah en güzeli o zaten ama benim kahvaltı ile hiç aram yok sevmiyorum kahvaltı yapmayı 😬
yagizegemom Gzmmm123 ben yine yiyorum alıştım ama her gün yemekten sıkıldım 🫠 peynir zeytin bal tahin pekmez sabah bunları yerim kesin bide günde 1 tane kesin muz yerim o yüzden benim bebiş tombalak bişi oldu😂
Liliales Gzmmm123 haftada 2-3 gün yiyorum çalıştığım için doğru düzgün kahvaltı yapamıyorum peynir zeytin atıştırıp çıkıyorum çoğu zaman
Summerwine Gzmmm123 ben hep yedim.Cok arada yemedigim zaman olmuştur ama ondada peyniri çok yemisimdir.Zaten peynir ve yumurtayı normalde de çok severim.Siz yiyemiyorsaniz pankek,krep yapabilirsiniz
Bir_tirtilannesi Gzmmm123 peynire bayılırım sabahlari cok güzel yiyorum yumurtayi haşlanmış olarak yiyemiyorum malesef omlet tarzında veya kırılmış yemeğe çalışıyorum canım zeytin pekmez domates salatalık vs bunları kahvaltıda düzenli yiyorum canım 🌸
Denizahsen Gzmmm123 ben yumurtayı hamile kalmadan önce de her sabah bir tane yerdim yemediğim gün doymuyordum şimdi de her sabah 1 tane yiyorum peynir olarak kaşar ya da hazır peynirlerden yiyorum köy peyniri yiyemiyorum zaten yaşadığım yerde köy peyniri bulmamda mümkün değil 😂
Mummumlilo Çalıştığım için sabahları sağlam kahvaltı yapamıyorum bir dilim ekmek peynir zeytin yiyorum eğer çorba varsa sabah çorba içmeyi çok severim öğlende bir tane küçük süt içiyorum yanına biyler atıştırıyorum akşam sebze yemeği et vs sonrada meyve o kadar