Merhaba arkadaşlar, 19. haftada 1 cm açıklıkla acil Serklaj yapıldı. Şuan 21+1 olduk şükür. Doktorum wc haric ayağa kalkmayı yasakladı. Kontrole bile gitmemi istemedi iki ay sonra gel dolaşma ayakta kalma dedi. 15 günü geçtik şükür ama son günlerde bel ağrısı yaşıyorum ara ara da sırtıma çıkıyor ağrılar. Ayaklarım hep yüksekte yatıyorum ondan mı, yoksa kaslar gevsiyor ondan mı bilmiyorum m doktoruma yazdım “osteocare ” takviye kullanmamı istedi. Bugün ilk kez kullandım. Ağrı devam ederse doktora gideceğim sanırım. Güzel hikayeler duyamaya ihtiyacım var gerçekten, kafaya takmıyorum desem de elimde değil en ufak şeyde aklım hep bebeğimde. Nasipten öte yol yok biliyorum Rabb’ime de güvenim sonsuz. Biraz dertlesmeye ihtiyacım var sanırım 😔