Hamilton R1 düşünüyorum ama o da tek yönlü onun haricinde harika bence kullanışlı kendi kendine katlanıyor cok büyük değil hafif bayıldım ama işte tek yön oluşunu içime sindiremediğim için almadım. İlk zamanlar için doona var onu 7-8 aya kadar belki kullanabilirim diye düşünüyorum tabi bebeğin gelişimine bağlı. Sonrası için araba arayışındayım ben de