Dmlakklk Kızlarr merhabaaa hazırlıklar tamam mı ? Kesin karar isim belirlediniz mi 🌸 Biz doruk isminde karar verdik 💕
bebitomom Cayvarmiya Pars diyince aklıma Yargı dizinsinde ki Pars Savcı geldi güzel isim bende düşünmüştüm ama eşimin Batmanlı olduğu aklıma geldi vazgeçtim 😂😂
Byztgce Cayvarmiya ayy ben de 38+4 ama hala tık yok ne sancı ne açılma benek dönmedi bile sizin döndü mü?
DerininAnnesi35 sibelbusr yaa biz de Kuzey düşündük ama ben Kuzey isminden korkuyorum nedense. Sanki çok yaramaz olur hissine giriyorum
Gamzeaykut Kerem koymayı düşünüyoruz 30+1 şuan kim duyduysa koymayın çok yaramaz oluyor diyorlar 🤦🏻♀️😀👼
Fatmagul52 Gamzeaykut benim oglum Yusuf Kerem tatli bi yaramazligi var acaba Yusuf ismimi yumusatan bilmem 🥰
Yasaminufkunda Gamzeaykut bende 29+5 haftalık ikiz gebeyim bende Kerem koyacağım yaramazlık konusunu ilk defa duydum genelde Furkanlar yaramaz olur.
MrvRmzn Gamzeaykut o zaman ben içinizi rahatlatayım. Kerem diye öğrencim vardı 2 yaşında yetişkinler gibi davranıyorsun boğaza çok düşkündü. Üstün zekalı çıkmıştı. Çok severdim
pinkioctober Gamzeaykut karakterine etkiliyo gerçekten annem doğa isimleri koymayın diye o kadar ısrar ediyor ki bize yiğenlerim aslan ve doruk hakkını veriyo gerçekten😄
begumt kevserky Bizimki de Ece Ayşıl olacak. Ayşıl cok sevdigim babaannemin adiydi. Sizinki de benzeyince yazmak istedim. Saglikla gelsin ay gibi parlak kizlarimiz 🙏🤍
binnur64 Yasaminufkunda ben de erkek olursa Kerem düşünüyodum ilk defa duydum yaramaz olduklarını başka güzel isim de yok 🥲
dmttkzgl 1Gozde1Yusuf- yigenimin adı Aden, baal gibi bi bebekti Rabbim sana da güzel bi evlat nasip etsin 🥰🙏🏼
Dipsi988 1Gozde1Yusuf- aden isim manasını iyi arastırın lütfen internet te yazan cennet bahcesı fln yazıyor ama öyle degıl kurandan anlayan birine iyi sorun bende çok supheye dustum hala bulamadm isim kızıma