Merhaba şimdi biraz kendi durumumu anlaticam yardimci olursaniz sevinirim ..💗
48 kiloda hamile kaldım ilk aylar 46 düştüm 20 haftaligiz yine 48 oldum bebiş 350 gram sağlığı yerinde dedi doktor karnimda minnacık oda çok aşağıda rahimde hala yukarda falan değil canım çok sıkılıyor yemekte canım istemiyor kusmam bulantim vs yok bebegime üzülüyorum kilo alamicak diye annesi zaten hep zayıfti asla alamam kilo hayatımda 50 hiç gormedim ne yapicam bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim