yagmurefe 37 haftalığım bugün gündüz muayene oldum başı aşağıda ama rahim uzunluğu iyi açılma vs yok dendi şuan kuyruk sokumumn oraya doğru belimde bir ağrı var adet ağrısı gibi bı de on kasiklarimda bı baskı oluyor
kadertugrul7 yagmurefe bebek baski yaptigi içinde olabilir araliklarini takip edin gercek sanci olup olmadığını anlarsınız hayirla kucaginiza alın inşallah
Halimbey yagmurefe 2 gündür aynı şikâyetlerim var ama devamı yok yalancı sancılar benim. Ama kişiden kişiye göre değişebilir
yagmurefe kadertugrul7 Allah razı olsun canım ilki sezaryan oldu buda sezaryan olacak o yüzden hiç bilgim nasıl anlayacagim
kadertugrul7 yagmurefe inanin bazen hic belirti olmuyor bende baski hissi ve kasık ağrısı ile gittim 3 cm acilma ile doguma alındım sancim varmış ama ben hissetmiyormusum megerse