Dra21 Merhaba arkadaşlar bir önceki gidişimde kesem yuvarlak gibiydi şimdi şekli değişmiş uzanış nedeni nedir sizce doktora sormadım bunu o an aklıma gelmedi ama eve gelince kafama takıldı muayenede doktor bir problem yok demişti
kadertugrul7 Dra21 bendede aynisi oldu muz seklini almis bol su ic demisti bana ayin onunda randevum ozaman sorucam bakalim kötü bişey mi
Havvagks Dra21 benim de 6 haftalıkken normaldi 1 hafta sonra gittim kese oval olmuş riskli dedi korkmuştum ama sonraki gittiğimde düzelmiş sıkıntı yok şu anda dikkat et sen yine de
Zumra_elif61 Dra21 şekli gayet sağlıklı canım sağlıksız kesenin etrafı Ege bölgesinin kenarına benziyor girintili çıkıntılı 🥰https://imgyukle.com/i/QYwzNQ benim ki bu
kadertugrul7 Dra21 pek hosumuza giden bi durum degil dedi düşük riskim vardi onunlada alakasi var dedi bide susuzluktan da oluyor 3 litre su iç günlük demişti
kadertugrul7 Dra21 teşekkür ederim hepsinin dedigi birbirini tutmuyor o yuzden fazla takilmadim sonraki gitmemde unuttum sormayi bebek saglikli yolunda hersey demisti