lavitaebella Merhaba kızlar bugün tam olarak 37.haftadayım. Bebeğimizin kilosu 2824 çıktı ultrasonda. Çok çok az değil biliyorum ama az gibi😐üzüldüm ya. Her şeyime dikkat ediyorum aslında. Süt,yumurta,yoğurt,et. Bir de ultrason fazla bile gösteriyor ya bazen. Daha da az doğarsa diye üzülüyorum. Fikri,tavsiyesi olan var mı?
Slnmlh lavitaebella benim ki 34+4te 2850 grm dı doktor iki haftaya yakın önden gidiyor dedi. Bana normal geldi bebeğininiz kilosu.
Gul_hamad lavitaebella merak etme canim. Bir haftaya 400 500 gr alan cocuklar var. Benimli 37de 3000grdi simdi 38+ bilmiyorum kac. Ama takma yani,dogduktan sonra zaten alacak kilo
SelmaGl lavitaebella zayıf bebek sağlıksız diye bişey yok bizim insanlarımız ne kadar kilolu o kadar iyi diye düşünüp insanın moralini bozuyor önemli olan sağlıklı olması bncede az değil kilosu üzülmeyin
lavitaebella Gul_hamad inşallah,1 haftada 125 gr almış. Umarım daha da artar, sağlıklı olsun da tabii. Yine de dert ediyormuş insan.
lavitaebella SelmaGl inanın biliyorum ben de kilolu olmasını isteyenleri anlamazdım,insan nerde eksik yapıyorum diye kendini sorguluyormuş,başka sebebi yok.
Aasslliik Hic merak etmeyin benim bende 37 haftalığım bugun 35 hftalikken gitmiştim çocuk bir haftada 500 gr almış 1 hafta önde gidiyordu 36 da gittim sadece sadece 200 gr almış şimdi gününle tam dedi sürekli değişiyor geçen hafta 3 kiloyduk şimdi kaçız bilmiyorum