Deletedmom_69 Kızlar 3. Gebeliğim olmasına rağmen kızlarımsa böyle olmamıştı bugün sütüm geldi benim yaşayan var mı ya diğerlerinde doğumda gelmişti ya vardı akmadı hiç duştan sonra bi baktım göğsümden böyle damlar gibi sıktım süt geldi 🙄
Deletedmom_69 Sersel_15 kontrolde bir diyeyim doktoruma canım teşekkür ederim internette normal diyor
Deletedmom_69 femme internetten baktım da 4. Aydan itibaren normal yazıyorlar hepsi kontrolde bir sorayım
Hari Benimde 18 haftadan beri ara ara geliyr doktorum normal sadece sıkma göğsünü dedi . Suan 37 haftaligim ara ara damliyor cok gelmiyr oyle
yagmur089 Deletedmom_69 bende 26 dayim ikinci gebeligim senin erken gelmis 3 cu de erken geliyor baya fazla da sıkma yani sagma ben baktim sut geliyor bıraktım
Deletedmom_69 yagmur089 yok dokunmadım hiç canım görünce zaten tetiklemeyim dedim sonrası erken doğumu tetiklerse korktum
yagmur089 Deletedmom_69 yok bacim tetikleyecegini sanmiyorum ama dikkat etmekte fayda var tabiki ama normal bence sut gelmesi