Tazeannes öncelıkle Sakın ol bende çift yumurta ıkızıyle yola başladım . 12. Haftada bebeklerımden bırısı gelısımını durdurdu . Doktorum hıcbır sıkıntı yaşamayacağımı bebegın kendını donduracagını yanı bır nevi mumyalanmak gıbı . Onların yaradılışının bu sekılde olduğunu kendı kendıne zamanla kaybolacağını anlatmıştı bende böyle endıselıydım . Hıcbır sıkıntı yaşamadım . Suan oğlum kucağımda 2 ay 10 günlük merak etme zehırlenme vs öyle bır durum olmuyor