BayanFeminist Kizlarr acil bakarmısınız 36+6 az önce çayı muyenesi yapti doktorum hafif lekelnme oldu..1 cm açığın var nst sancin 100 dedi …size sorum açılma hızla ilerler mi Doğum yakinmi
Merveincim Esraliiii çatı muayenesinde çoğu kişiden lekelenme kanama gibi yorumlar gördüm normal mi bebeğe zarar veriyor mu
Sdda04 Merveincim bende baya baya kanama gibi olmuştu normal dedi doktor 1 ay sonra doğurdum bebeğe bir zararı olmuyor sanırım.
BayanFeminist Esraliiii Ciddî olamazsiniz Korktum şimdi…cunku doktorum gayet sakin şekilde eve gonderdi Araç kullandim hatta :) haftaya gel dedi Ama agrin olursa da gel dedi
Esraliiii BayanFeminist acilman yok ama canım ben 4 cm açılma ile gittim hatta 2 saat bile değil imza nst vs ile 2 saat acilmam çok hızlı oldu Allah bekletmesin kimseyi
BayanFeminist Esraliiii Agriyla mi gittiniz hastanye Benimki normal kontrol icindi..Birde kaç haftada doğum yptiniz acaba
Esraliiii BayanFeminist ben 41. Hafta kendim gittim ağrım var ama rahim sımsıkı kapalıydı ebenin alttan muayaensj rahmi durtmesiyle başladı eve gittim sabaha kadar sancım oldu sabah 7 gibi gittim 9 30 kızım geldi
BayanFeminist Esraliiii 41 hafta vakti fazlasıyla gelmis:) Kızınızı Allah size bagislasin..benim için erken daha bu yüzden tedirgin oldum acikcasi biraz..Suni sancı falan aldiniz mi? Ben epudural norml dogum dsunuyorum
Esraliiii BayanFeminist yok canım kendi sancimla heo doğum yaptım kardesimde hep suni aldı ama hızlı yaptırıyor sunide
Sdda04 BayanFeminist 37 haftalık yaptı 41 2 de doğurdum çatı muanesi olduğu gün akşam acile gitmiştim hatta acaba doğum mu olacak diye olmadı üstüne geç doğdu 😂
BayanFeminist Esraliiii Maşallah size Bende doğum sancsiyla girmek istiyorum açıkçası ve zaten 4 5 cm acilmadansonra epudural yapilcak ağrım azalsin diye
Seyma65 BayanFeminist benim çok rahat geçti çok korkmuştum ama korktuğum gibi değildi bünye meselesi sanırsam olsun bir şey olmaz inşallah 🙏