supermom00_ ben hamileliğim boyunca her yere yürüyerek gittim ben pendikte oturuyorum kurtköye yürüyerek iki üç aksamda bir gittim geldim esim orda çalışıyor neredeyse 1/1,5 saat yürüyordum yorulana kadar son ay daha da yürüdüm en sonunda kaynar suyu sırtımdan belime doğru tutrum belime kalcama masaj yaptım yalancı sancılarım geldikçe de ıkındım sabahına doğurdum işte zaten aksamında siddetli yürütmeyen bi vajina ağrım vardı