Edaaa1 Benimki niye fazla acaba, doktor ne yedin de büyüdü bu kadar dedi 😄 halbuki iştahım hala pek yok, düzenli her öğün beslenemiyorum. her gün 1 kaşık pekmez, 4-5 ceviz, badem, kayısı kurusu incir kurusu yemeye çalışıyorum. Acaba bunlar mı geliştirdi bebemi 😄