Bence tulum çok almayın onun yerine alt üst takımı alsın alt açarken daha kolay oluyor çok almayın çünkü çok çabuk büyütüyorlar
Ağız mendili
Alt açma örtüleri bence çok gereksiz birkaç ay muşamba kullanılıyor sonra zaten pratikleşiyorsunuz ona bile gerek kalmıyor