AsilDemirinnannesi Kızlar bişe sorucam sezeryanla doğum yaparken tammı bayılıyoruz yarımmi yani bebeğin çıktığı anı göre biliyor muyuz
Hllty AsilDemirinnannesi bu senin tercihine bağlı Epidural yapıp bebeğini görebilirsin belden altın uyuşuyor. Tam anestezi alırsan tamamen uyuyorsun
Azra41 AsilDemirinnannesi senin tercihin ben yarım bayıldım iyi ki de öyle olmusum bebeğim yoğun bakıma aldılar direk doğduğu gibi gördüm öptüm kokladım 🥰 doktorum da bana sorarsan belden uyus ben iki dogumumu da öyle oldum dedi ve doktoruma güvenerek bende öyle oldum
AsilDemirinnannesi Epidural oluyo yani o zaman normal doğum epidural olmak daha mantıklı değilmi sizce