Cok yoruldum artık her ay günleri saymaktan dışarıdaki insanların baskısından bebek yokmu daha demelerinden bu ayda olmadı sanırım ultrasonda gebelik gözükmüyor dedi kan testi verdim bakalım bir umut hic sanmıyorum ama bir mucize olsun nolur nasıl hamile kaldıysanız yazın hamile olanlarl dua etsn lütfen 🙏🏻