Mhtpflz Sadem5434 ben şuanlık memnunum insanın panik hale sokmuyor sakin davranıyor benim için o önemli önceki doktorum aşırı evhamlıydı ben her muayne sonrası ağlardım halide hanım rahatlatıyor insanı çok aşırı yoğun sadece çok hastası var
cauuv1 Sadem5434 cok memnunum normal doğum yanlısı bunun üzerine çokça eğitim ve ödüller almış zorunlu olmadıkca sezeryana sokmuyor eminim son kararım
cauuv1 Mhtpflz evet hastanedeki en yoğun doktor bu da en iyi doktor oldugunu gösterir bence. Bana ilk gün direk kartını verdi bişey olursa ulaşırsın dedi 2 kez aradım birinde görmemişti hatta sonra kendisi dönüş yaptı bu hosuma gidiyor
Mhtpflz cauuv1 evet öyle gerçekten arkadaşım doğum yaptı gayet memnundu ilk zamanlar soğuk gelebilir daha sonra sen gittikçe benimsiyor dedi😊
Mhtpflz cauuv1 doğum için hiç konuştunuz mu arada kendisi geliyor mu doğuma her gittiğimde sorim diyorum ama unutuyorum😇