Bir_anne6668 Doktora gitim kese var etrafin da kanama var diyor kac seferdir gitim de dusuk riskin var diyor 7 hafta 3 gunluk kese var bebek yok hala neden boyle oluyor korkmaya basladim yasiyanlar varmi bir de devlet neden kurtaj yapmiyor
Gizem_cetinbas Bir_anne6668 banada öyle dedi ama beni hastaneye yatırdı iki ünite kan takıldı daha sonra progestan verdi önümüzdeki hafta kontrolüm var bakalım nolucak düşük riskim kalktımı bende çok merak ediyorum şuan 8+1 haftalık hamileyim
melekmommm Bir_anne6668 benimde dünden beri kanamam vardı canım küçük küçük kanama alanları oluşmuş . Bebeğin kalp atışlarını duyduk ama kanama neden oldu hala çözemediler
Bir_anne6668 Gizem_cetinbas gecmis olsun yatis felan verilmedi bana kontrol etti kanama var bebek kese de yok dedi gonderdi
Bir_anne6668 Crnryyn01 hayir sadece vitamin verdi aldim kese de kanama kesenin icin de bebek yok dedi iki sefer ultrason yapti alltan karnimdan karnimdan yaptin da cok kucuk kese dedi alltan kanama var etrafinda kesenin bebek gorunmuyor saglikli bir gebelik olmaya bilir dedi yatis felan vermedi persembe gunu gel dedi
Bir_anne6668 melekmommm valla benim kanamam yok sadece ultrasonla bakinca kesenin etrafin da kanama gorukuyor kese de bebek yok 7 haftalik bi de sastim kaldim hastaneye git gel gitbgel annca
turkuaz_ Bir_anne6668 olabilir bazen 8 dede görünebiliypr ama benim doktorum 9 a kadar bekledi görmeyince kürtaj oldum
umycnr94 Benimde 7 hfta 5 gunluguz bgun gttim kalp atımı duyuldu kese etrafinda kanama göründü progestan vermedi dinlen ağır iş yapma dedi yarın başka doktora daha gtcem kanamam yok
Bir_anne6668 umycnr94 benim de ayni 7 haftalik kalp aktisi felan dinlenmedi cunku kesenin icin de bebek yok diyor anlamiyorum
Zumra_elif61 Bir_anne6668 canım benim de 7+5 ama kesede dediğin şeyler yok lakin kanamam var pruluton iğne yaptı yatıyorum kalp atışını herseyini düşdüm gördüm ama kanama bitmiyor inşallah sizde duyarsınız küt küt sesini
Bir_anne6668 turkuaz_ bu benim 5 gebeligim daha once de dis gebelik gecirmisligim var ama cok sene gecti aradan
Zuzumuz Bir_anne6668 hiç korkma canım bendede vardı zamanla geçiyor vücut emiyor zaten fitil iğne başladım ama artık geçti şükür