benhande Aya girmek üzereyim. Daha önce dikkatli davranabiliyordum ama bu hafta canım ne görsem onu yemek istiyor. Bu nasıl oldu bilmiyorum, kendimi kontrol edemez hale geldim. Normal mi bu durum? Yani bugüne kadar iyi gidiyordu, şimdi iki saatte bir açım
Pemberuya benhande ben 15. Haftaya kadar her şeyden tiksindim kustum sonra bi iştahım açıldı ki kuzum😀 yiyorum yani ya napayım☺️
Tusemciiim Pemberuya erkek adamım benim koçum benim 😅 ağzımı tutamıyorum sürekli açım ve bu ara öğünle geçecek gibi değil 🥹 3 ana 3 ara öğün yapmam gerekirken 6 ana 2 ara öğün yapabiliyorum asla meyve kuruyemiş kesmiyor 😅
Tusemciiim Pemberuya eşim bana akşam çay verip oturacağım zaman gel tosun gel burnundan soludun gel dinlen biraz diyor 😅😅😅😅😅
Tusemciiim benhande yav boşver kiloları sonra giderler aç mı kalayım? 🥴 elim ayağım titret vallahi 😵💫