EraSoniC ben yıllardır Numan beyin hastasıyım suan hamileyim ve yine onda takipçiyim daha önce 2 kerede kürtaj oldum kendisinde ve ciddi anlamda cok seviyorum . Fakat izmite medarda da 1 gün Gölcük medarda da sadece 1 gün hastanede her zaman bulmak zor olunca sare hanımı denemek istedim. Şahsen cok ilgili ve tatlı bir bayan ama malesef ki ben cok sevemedim daha önceki kayıplarım olduğu için ben her hafta kontrole gitmek istiyordum ama sare hanıma giderken bahane uydurmak zorunda kalıyordum şu ağrım oldu bu oldu vs. Diye çünkü ultrasona sokmak için sebep arıyordu ya da daha gecen hafta burdaydın neden geldin dercesine bakıyordu 😂 öyle olunca da bahane uyduruyordum ve durduk yere tahlillere falan para veriyordum. Birde bebeğin omurgasına fiziğine iltifatlar edip crl ölçmeyi falan unutmuştu bir kere de şahsen bu beni soğuttu biraz çünkü benim için tatlı dil vs. Önemli değil ben bebekle ciddi bir ilgi istiyorum riskli durumumdan dolayı . Fakat Numan beye gittiğimde neden geldin demiyordu sonuçta parasıyla verdim ve geldim yani. Ahmet coşkana ablam gitmişti ve çok memnun kalmıştı ilgili ve keyif veren bir doktor. Ama yinede benim favorim Numan bey gece 1 de bile gereksiz şeyler için mesaj atabiliyorum kafama takılan herseyi sorabiliyorum (sormadan cok konuşmaz zatenkdkdk ) hastanede hep yok ama acil bir durumum olunca hastaneyle irtibat geçiyor yönlendiriyor ilgileniyor gelmesi gerekince geliyor . Asistanı Sibel hanımda cok tatlı biri onu de sürekli merak ettiğim şeyleri sorup darlayabiliyorum ve Numan bey insanı cok rahatlatan fazla Relax bir doktor eşimde ki özel durumdan dolayı herkes tüp bebek önerirken herkes doğal yoldan çocuk sahibi olamazsın derken Numan bey desteklemişti beni operasyonlarında da cok profesyonel ona güvenim sonsuz , bir daha doktor değiştirmeye yeltenmem hiç 😂