3MelekAnnesiiii Minikmucizemiz_ kendi fikrim dusuncem ben cok begeniorum. Zatn kiz olursa ya Lina yada Mislina koyucam♥️
Deletedmom_106 Minikmucizemiz_ anlamını bilmiyorum ama kulağa hiç hoş gelmiyo. Miskini andırıyo bana 😢
3MelekAnnesiiii Minikmucizemiz_ ashabi kehflerin 7 uyurlarinin birinin ismi zalim hukumdarlarin onlara yapilan zulumlerden kurtulmaya calisan insanlarin isimlerinden
Deletedmom_106 mysweetbabyy onuda hatırlatıyo ama mis geçtiği için mi bilmiyorum miskin gbi geliyo bana 😂 Lina ya tamam dedik artık yüz milyar tane Lina oldu şmdi de Mislina çıktı 🤣
Aaaysee Esra_Omer_21 kıtmir köpek demek ama onlarla alakası yok 7 genç var birde köpekleri köpeğin adı kıtmir
Esra_Omer_21 Aaaysee kıtmirin köpek olduğunu biliyorum ordan birinin adi dedim zaten ashabi keyfden biri