Merhaba arkadaşlar 37+2 tiz şuan 2. Gebeliğim 3 gündür aşırı mide bulantısı iştahsızlık var bacaklarımda uyuşma kramp var bunlar son haftalarda normal mi kasıklarımda sancı yok ama böyle hafif ağrılar var ilk çocuğumda hiç böyle değildi bu çok farklı nedeni ne olabilir yaşayan var mı ?