minikmucizeemaak herkesin belirtisi farklı oluyor inşallah hamilesindir Allah gönlündekini versin i💙mesela ben hiç belirti yaşamadım reglime 3 gün kala öğrendim ama sivilce canımın çok çikolata istemesi kasığımda ağrı tamamen regli belirtisi yaşadım ekstra farklı bişey hissetmedim mağazadan arkadaşım hamileymişsin rüyamda gördüm test yaptın mı dedi ihtimal yok diye sivilcemi gösterdim adet olucam kasıklarım ağrıyor dedim mola da test almış bana yaptım pozitif herkesin başka belirtisi oluyor bazısı da benim gibi hiç ekstra belirti olmuyor