Merveincim adenimm_ aşıdan sonra denk geldi muhtemelen, o gece soğuk algınlığı şeklinde rahatsızlandım 15 gün falan hastaydım. Bu yüzden bende 2.dozu yine aynı olur diye düşünmüyprum
adenimm_ ArvenMom öyle deme çok zor oldu ama bugün benim için dükkanda gözümü açamadım başımı kaldıramadım hep uyku hali oldu normalde de pek aktifimdir devamlı yürürüm çalışırım vs bugün çarpılmış gibiydim🤣🤣
Dilekata123 dozumu oldum ebe kolunu pamuğa kolanya döküp aşı olan yerin etrafında daire olarak ovala şişmesi olmaz ve dayanılmayacak ağrı çekmezsin dedi bende işe yaradı isterseniz deneyin kızlar iki dozda da aynısını uyguladım