2 sene önce kızımı birinci hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldık çok ama çok iyiydi hemşireler temizlik herşeyiyle. 3.ye hamileyim yine oraya gidiyorum dilek hanıma başladım gayet ilgili kendinden emin bir doktor tavsiye ederim. Sezeryan 12bin tl buarada normali sormadım