Evpe 4 aylık hamileyim. Ama doktor sanki hiç ilgilen miyor çok konuşmuyor gbi numarasını bile vermedi özele gidiyorum. Diğer doktorlar nasıl acaba.
Hsb34 Evpe benim de numarasını verdi ilk muayeneden itibaren, iletişimde sıkıntı olmuyor kendi sorularımı vs soruyorum ultrasonda ölçümlerini yapıyor bizi de bilgilendiriyor
arirangg Evpe Doktorum çok iyi. Bebeğin başını, gövdesini, ayaklarını, parmaklarını, ellerini ultrasonda tek tek bakar inceler memnunum
Sevilay_1 Evpe numarasını veren doktor iyidir diye kendinizi Şartlandırmayın ama ilgilenmiyorsa başka bir doktor bulun gebeliğin son haftalarında zorlaşabilir
TugSozTan Biz hastaneyi seçtik önce olanaklarına ve evimizin konumuna göre sonra doktoru seçtik. Doktorumuz ilk görüşmede numarasını verdi ben aramamayı tercih ediyorum soru veya şikayetim olursa mesaj atıyorum en geç 2-3 saat içinde dönüyor. Benim için doktorun tecrübeli rahat olması önemliydi. Sayesinde bende rahat hamilelik geçiriyorum (kusma dışında) kontrollü her sorduğum soruya sabır ile cevap veriyor. Üzerine soru sorma gereği duymuyorum açıkçası.