Melegimmmmmm ben düşük tehlikesiyle gittim çok kanamam vardı doktor progestan iğne ve hap verdi ve bir gece hastanede yattım dikkat et dinlen ağır bişey kaldırma bir kilo olsa bile kesedeki kan o iğne hapla geçti benim ama hala devam ediyorm iğneye. dinlen bol bol bu süreç içerisinde hafif kahverengi akıntıların olabilir bu o kesedeki kanın gelmesiyle oluyor endişelenme seninki hafif ama dikkatli ol yorma kendini canım