ByzzS mustafatma43 ben Bengi hanıma gittim iki defa memnunum aslında ama doğum açısından merak ediyorum
mustafatma43 ByzzS ByzzS hiç bilgim yok amaa genelde gittiğimde 2 doktorun da çok hastası var benim huri hanım mol gebelik teşhisini koydu başka doktor bilemedi o yüzden daimi hastasıyım
ByzzS ayseguluyv park hayatla ilgili çok fazla bilgi bulamıyorum ben de malesef .Bengi hanıma gidiyorum ama pek giden görmedim burda çok kararsız kaldım
ayseguluyv mustafatma43 bende ebru hanima gittim ilk kontrolden iyiydi ama emin olamıyorum yinede araştırıyorum doktor benim riskli gebelik olduğu için
ByzzS ayseguluyv yok yaptıracaktım ama vazgeçtim sonrasında. Haftaya doktora gidicem orda sanırım boyun kalınlığına burun kemiğine bakıyormuş bir de detaylı ultrasonda bu konuyla ilgili bilgi veriyor dediler ben de vazgeçtim yaptırmaktan