bebisimoluyor Kızlar benim hamilelikte kusarken ya da çok aşırı öksürünce idrar kaçırma problemim var normal doğum yaparsam bu problemim iyice artar mı yaşayanlar varsa yardımcı olursanız sevinirim
Seval2468 bebisimoluyor benim önceden yoktu ama ilk doğumumdan sonra başladı bendede. Sizde varsa dahada artabilir. Şuan ikinciye hamileyim çok kararsızım doğum konusunda
bebisimoluyor Seval2468 biraz önce aile hekimim dedi sen ilk gebelikte böyle olduysan doğum sonrası çok daha kötü olursun dedi gözümü korkuttu normal doğumdan