Sultanbn bende bu konuda bilgi sahibi değilim ama saç bebekten daha mı önemli diyenler bi girmesin şu uygulamaya ya.
6+6 dayım bende 3. Ay çıkınca boyatmaya düşünüyorum doktorumda öyle önerdi
26 yaşındayım ama aşırı beyazlarım çıkıyor bu durumdan rahatsızım bende dip boyam geliyor sürekli o yüzden boya önemli canım bence. Tabi bebekten hiçbir önemli değil ama insanın kendini rahat hissetmeside önemli. Öyle diyenlere lütfen aldırış etme bebeğin annesi sensin onun için zaten iyi olanı en mükemmel kararı sen veririsin. Doktorunun tavsiyesi üzerine yap istediğin herşeyi