Snnrilk Arkadaşlar merhaba 8 haftalık hamileyim midem ara ara bulanıyor en çok da su içerken limonlu su içmeye karar verdim acaba zararlı olur mu benim gibi yapan varmı
Mommy61 Snnrilk olmaz da ileri aşamada mideni ekşitebilir susatacak bir şeyler yiyip ılık su iç, ben öyle yapıyordum bulanmıyordu, mesela bikaç kaşık tahin yiyordum bi iki bardak su içiriyordu o bana
obiranneeeeeeeee Snnrilk bende de tam tersi suya aşırı bağlıyım bu aralar ama gebeliğim daha belli değil yarın kontrolüm var dualarınızı bekliyorum 🙏
tazemommyy Snnrilk o çok olabilir ya bilemedim benim 2 litrelik şişem var ona bir ya da iki dilim atıyorum incecik 😂
Rapunzelinanasi Snnrilk tansiyonunuz düşerse düşer kalırsınız aman diyeyim 🙈 bir dilim limon, bir dilim elma atabilirsiniz ama hamilelikte tansiyon problemi zaten yaşanabiliuorken siz de bunu desteklemeyin 😂
Snnrilk tazemommyy onu bi deneyeyim bakayım midem bulanacak mı sizin yaptınız daha sağlıklı aslında 😂
Curcu Tansiyonunuzu düşürür mü acaba diye düşündüm çünkü 1 limon fazla. Gün içinde içtiğiniz tüm suya(2L) mı 1 limon sıkıyorsunuz yoksa bir bardağa mı? Onun dışında aç karna su içince midem bulanırdı benim. Yanında bir şeyler yiyerek içmeye çalışabilirsiniz.
Snnrilk Curcu 1 lt suya sıkıyorum bi limonu o şekilde içebiliyorum dedim acaba zararlı gelebilir mi 🤭
Curcu Snnrilk tansiyon kan basıncı demektir. Bebek de kan ile doğrudan bağlantılı olduğu için bence riske atmayın. Suyun içine elma kabuğu falan koyup bekletirseniz kokusunu aromasını verir belki daha rahat içersiniz.
Snnrilk obiranneeeeeeeee ahhh inşallah herşey gönlünüzce olurr güzel haberlerinizi bekliyorum yarın sizden 😍