Canimucizem civcivin_annesi sakın moralinizi bozmayın kişiden kişiye değişiyor mesela ben biraz göbekli biriyim üstten duyamadik 😂 sonra hemen alttan muayene ile duyabildik herkesin yapısı farklı rabbim hayirlisi ile nasip eder stres yapmayın ve bence o doktoru değiştirin merak etmeyin Allah çok büyük 🤍
civcivin_annesi Canimucizem iki türlü de baktı yine duyamadı 😐inşAllah ben de doktorumu değiştireceğim🤲yorumlariniz içime su serpti bir nebze olsa da
Asyacata Ben de 5+3 te gittiğimde kalp atışı ve fetal pol yok denmişti. Keseyi görmüştük. Her şey normal demişti. Bugün 7+2 fakat ultrasonda 7+4 dedi. Kalp atışını duyduk. Şimdilik her şey yolunda.
Efsa_1 civcivin_annesi kendini korkutma iyi düşün iyi olsun inşallah bazıları 8nci haftasında duyuyormuş herkesin değişiyor bende 6ncı haftada kalp atışını duymuştum 7 ve 8 de duyuluyor deniliyor gönlünü ferah tut annesi ☺️💗
civcivin_annesi Ozge56 teşekkür ederim ben de öyle düşünüyorum. Gitmek istemiyorum o doktora. Duyduğumdan beri çok üzgünüm. Yorumlarınız bir nebze olsa içime su serpti
Zypgri civcivin_annesi belki haftasıyla uyumlu gelişimi yoktur 1 hafta sonra inşallah duyarsınız ♥️ dualarım sizinle