Hanımlar 40 haftam doldu 3 cm açılmam var ama sancım yok . 3 gün önce cumartesi günü gece 1de nişanım geldi ama sancım yok. Ne önerirsiniz ? Hurma ve ananas yiyorum ahududu yapragi cayi ve adacayi da iciyorum. Beklemek biraz geriyor sanirim. Bu ikinci gebeligim. Ilk gebeligimde 41+2 de dogum yaptim sifir sanci sifir acilma ile. Bunda bari 3 cm acigim diye kendimi avutuyorum ama tekrar suni sanci alirim diye bi korkmuyo degilim