ulkuakkoc 123456_ 11 parçaydı 410 tl ödedim. İnstagramdan bebesoil sayfasından yaptırdım. İndirimdeydi
Hllty 123456_ ben bu seti aldım oğluma ama bi set daha koydum [https://www.hizliresim.com/ad0dmui görsel]
Yigido16 ulkuakkoc bende bu sayfadan balayında fiyatı 400 uygunmu acaba normal hastane çıkışı 250 liraya aldım ama isimli daha bir güzel tabi olmazsa olmaz 🙏🏻
Ebuss97 ulkuakkoc kumaşı nasıl acaba bende o sayfaya denk geldim de bilgi almak isterim bu arada güzel sağlıklı günlerde kullansın inşallah bebişiniz ♥️♥️🥰🌸
Merveincim Gamzeucan bizimde kızımızın ismi İnci olacak inşallah ♥️ İsmini görünce içim eriyor içimmmm 🙈
Minis122 123456_ 123456_ ben 10 lu almayi dusunmuyorum temmuz bebegi olacagi icin 2 tane 5 li set aldim