defneemom simdi ben kizima ayakkabi almak istiyorum ama soyleee yazin yurumeyecek mart sonu doguracagim iste, hani boyle yazin disari cikarken ayagina gecirmek icin acaba 3-6 ay arasi icin kac numara almam gerekir?
NobleMom defneemom bence şimdedin alma çünkü bebeğin narin mi olcak yoksa tombiş mi olcak bilemezsiniz 🙂 bu iki durum ayakkabı numarasını bayaa etkiliyor
NobleMom defneemom evet canım 🙂 benim kızım çok narinde. Elleri ayakları çok minyondu. Tamm bir kız çocuğu. Kilosu güzeldi ama elleri ayakları çok yavaş büyürdü. Bütün ayakkabılar bol olurdu ayağına 🙂 yeğenimde tam tersi pompayla şişirilmiş gibi çocuk tam bir balon kat kat 🥰 6 aylık bebek bir yaşa uygun ayakkabı giyiyor 🙈