Eminerd Kızlaaar 16+3 teyim nerdeyse 3-4 dk süren sağ kasıkta şiddetli ağrı nefesi kesecek gibi doğum sancısı gibiydi ve belime vuruyodu ağrısı sizce neden çok kötü oldum ayağımı oynatamadım
ArvenMom Eminerd bana doktorum ağrılar olabilir ama nefesini kesip hareketlerini engelliyosa hemen gel demişti aksatılmaması lazım