3 ayımda 2 çatlak gördüm bio oil aldım hemen kokusu falan baya iyi ve hergün sabah akşam sürüyorum o çatlaklar kayboluyot gibi eski hali yok sürdüğümden beri de o ikisinden başka görmedim işallah onlarda gider öneriyorum bide vazelin sürün diyorlar doğrumu bilmiyorum tabi