Seval2468 mrsozturk 13+3 um bulantı ve kusma hiç geçmedi. Ama şuan onu düşünemiyorum ikili testim riskli çıktı yeterki sağlıklı olsunda her dk kusmaya razıyım
3Tospikannesi mrsozturk çoğu bitti azı kaldı 😁 her akşam 1 defa mutlaka oluyor çıkarmadan uyuyamıyorum yani günde 1 defa oluyor buna şükür 🥰 13.haftaya giriş yaptık
Cansr mrsozturk 12+6 hiç bulantı yok bikere yumuşatıcı kokusundan kustum sadece çok şükür güzel geçiyor kızımda çok kötüydüm suyu bile atardım
Gulserencan Benim çok sürmedi geçti çok şükür dün göbeğimde dalgalanma şeklinde bebeğimin oynadığını görüyordum bugün hiç görmedim korkuyorum bişey olacak diye hergün oynar mı bebek acaba 13+2 günlük
mrsozturk Gulserencan bu haftalarda dışarıdan hareketlerinin belirgin olduğunu bilmiyordum 🤷🏻♀️ Çok şaşırdım
mrsozturk Seval2468 sağlıkla kucağınıza alın inşallah. İkili testler kesin sonuç vermiyor sadece bir ihtimal. Testi riskli çıkıp da çocukları sağlıklı olan yüzlerce anne var 🫶🏻
mrsozturk 3Tospikannesi bu haftalarda azalarak geçmeye başlar rahatlarsınız bir an önce 🫶🏻 Benim de daha yeni yeni azaldı 12+2 oldu. Sağlıkla gelsinler de 🫶🏻
mrsozturk Cansr aaa benim de özellikle yumuşatıcı kokusuna karşı bir hassasiyetim var kaderdaşımı buldum 🙈
Aysel66 mrsozturk 13+5 oldum halla mide bulantim yok bel agrisi cok vardi simdi ara ara oluyor onun disinda bir belirtim yok bebeginiz kac gram oldu