Bet1 Suzann1993 benim de bazen almayı unuttuğum günler oldu çok şükür bı sorun olmadı bende çok dikkat ederim vitamin kullanımına. Aynı zamanda kan ilacı da kullanıyorum oroferon ve d vitamini damlası birde magnezyum verdi doktorum. Bı önceki doğumdan biliyorum decaviti 40im çıkana kadar kullandirmisti doktorum sonra bıraktım
Bircandeniz Doktorunla bir görüş normalde 12 haftada bıraktırıyorlarmış folik asiti ben bilmiyordum öyle olduğunu daha sonra karaciğer enzimlerim yapılan testlerde çok yüksek çıktı. Decaviti bıraktığımda anladık ki o yükseltiyormuş
Suzann1993 Bircandeniz canım ben şimdi gördüm mesajını bana decavit multivitan olduğu için bunu hamilelik boyunca kullanacaksın dedi ama bi dahaki takibimde sorarım
Bet1 Bircandeniz decavit ve folik asit aynı şey değil. Folik asit 12. Haftada bırakılıyor 14 16. Haftalarda da decavit gibi kan ilacı vitaminleri kullanılmaya başlanıyor aynı zamanda magnezyum falan da
Bircandeniz Bet1 onun içerisinde çok fazla vitamin var o vltaminlerden birisi de folik asit kullandığım için biliyorum