nilsmomy kahvesever__ evet bir de yazdan dolaba atmistim biberleri yıkanmış temizlenmiş iyice kolay oluyor😂😂
Ozlembensu nilsmomy dünden kalan yeşil mercimek çorbam ve pırasam var 🤭 bide yanına fırına tavuk atıcam eşime kalsa her gün tavuk yicez yakında gıdaklarız diye düşünüyorum 🤣
Mamacita1 nilsmomy Hahah bende de aynı hala bir şey yok belki günün menüsü ile ilgili konuşma açılmıştır diye girdim direkt karşıma çıktı 😂😂 Biraz bakınayım da belki fikir edinirim bende 😅
nilsmomy Mamacita1 Bende fikir için açtım ama sonuç patates kızartmaya karar verdim yanına belki köfte sgshdh
Durubebegim nilsmomy Dün güveç yapmıştım ondan biraz kaldı bir de bulgur pilavı vardı bugün de belki az gelir diye düşündüm istiridye mantar sote yapacağım salata yoğurt yeriz işte