Merhaba hanımlar bu 2.gebeliğim bugün itibarıyla 10+2 haftalık olduk. Araştırdığım kadarıyla 2.gebelik bile olsa bu kadar erken hareket hissetmek mümkün değil ama ben birkaç gündür minik kıpırtılar hissediyorum. Sanki karnımda kelebek uçuyor gibi oluyor. Hissettiğimde yanılabilir miyim sizce bu bebek hareketleri mi? Bu kadar erken hareket hisseden var mı aranızda?