TTtutku Anonim01 ağzına tükürim hiç bi yerimde çatlak yoktu genetik olarak da yok 36 haftadayım aşağı kısımda tam iki tane çatlak gördüm
Eceecim Anonim01 36 ya giricem hala çatlamadım ama son hafta bile çatlayanları gördükçe korkmuyor değilim 😬😬
Merveftm Anonim01 20. Haftada göğsümde catlama oldu ani büyümeden dolayı . Onun dışında zaten kalcamda basenlerimde vardı çatlama öncesinde anı kilo alıp vermeye bağlı yani bı göbeğim kaldı diyebilirim😔 onada sürekli kantaron yağı sürüyorum inşallah catlamaz
Mervecimmmm Anonim01 34 olcam çatlağım yok bebe yağı kullanıyorum sadece ama son zamanlarda bile oluyormuş o yüzden çok kasmıyorum doğumdan sonra da çatlayan varmış 😅
2kidsmom_ Bunları görünce çok üzüldüm:( 29 dayım çatlak yok diye sevinmiştim umarım olmaz, yağ krem kullandınız mı
Agg0207 Anonim01 canım 37. Haftada bir gecede catladim ne var ne yok karnimda bı kaşıntı başladı komple gitti birde 41 haftada doğurdum derim gerildikce dahada arttı tabi ciltle alakalı tabiki bu durum bazılarına hiç birşey olmuyor
Buseyvz7 Anonim01 36 dan sonra harita metot gibi oldum istedin kadar nemlendir su iç fayda etmiyo karın büyüyüp gerildi için ister istemez çatlıyor 🤦 umarım doğumdan sonra bi jel var onu kullanıcam bende çok faydası varmıs yeni catlak oldugu için en aza indiriyor 🙂
Bet1 Anonim01 ben ilk gebeligimde 17. Haftalarda çatlamaya başladım bı sürü kremler yağlar para döktüm ama çatlaklardan kacamadim karnım kalcam kollarım bacağımın arka kısımları toplam 12 kilo almıştım. Valla daha dogurmasam yüzüm çatlayacak diye korkuyordum😂 genetikde değil sanırım annemin tek bir çatlağı yok. Yapacak bir şey yok diye düşünüyorum bu duruma aradan 4 buçuk sene geçti 20 haftalık hamileyim yeni çatlak yok şimdilik gerçi çatlayacak alan kalmadı 😂
Minaa_m Bet1 bende tüm vücut çatladım 10+3 lierac başladım bilmiyorum faydasi olacak mı peki geçiyor mu çatlaklar hep böyle mi kalacak
EsraDabakzkal Haftanda her hareketimde cırt diye cildim ayrıldığını hissettim ve çatladım sonrası geldi zaten harita gibi oldum. Sürmediğim yağ krem de kalmadı..
Bet1 Minaa_m renkleri açılıyor sadece beyazlasiyor. Ama ben çok kafaya takmıyorum çok sorun edecek olsam lazerle ciddi derecede izleri azaliyormus. İnşallah sizde işe yara bende yaramadı bioil lierac hindistan cevizi yağı bebek yağı aktardan yağlar alıp karıştırdım bol su içtim olmadı
mercimekkoftesi1 31+5 haftalık hamileyim bende, şu zamana kadar hiç yağlanmadım ve hiç çatlak yok 😅 bundan sonra da olmaz inşallah 🙏🏻 ilk hamileliğimde daha çok kilo almıştım ona rağmen yine çatlak olmamıştı.