Ozlembensu Kızlar yarın doktor kontrolüm var fetal dna sonuçlarım geldi çok şükür temiz çıktı, cinsiyeti de yarın ögrenecegiz . Çook heyecanlıyım son kez tahmin istiyorum sizlerden 🌸🌸
GBoz Ozlembensu eğer keseden yapılan tahminler doğru ise, benim de kese aynı bu şekildeydi ve bugün erkek olduğunu öğrendim 😊
Aselzerya GBoz bnde 10.haftada attım bakan arkadaşlar keseden erkek dedi 14 .haftada bı daha attım kız dediler doktor daha bisy demedi 19 haftalık olduk geçen hafta gttm bacaklarini kapatmış dedi tahmin de bulunmadi
GBoz Ozlembensu 🙏🏻 inşallah sağlıklı olsunlar da tabi en önemlisi o. Öğrenince buraya da yazarsanız sevinirim ☺️
Ozlembensu GBoz öğrendim cinsiyeti kızım oluyor ツ ultrasonda da tamamen belli etti bacakları açmıştı 😍