Mutluemos znemre95 kumaş olarak krep tercih ettim hem ütü istemiyor hemde duruşu sık duruyor ben bayram için diktirdim günlük de giyerim diye güzel oldu hem ayrıca ucuz tutu 🙃
Gkcsl Papatyaa34 2 pantolon aldim lcwden baska hic birsey almadim insallah bunlarla kapatirim bu sureci
Svlgnr @“-Esra-” zara nin hamile koleksiyonu varmiydi ya ben hiç denk gelmedim. Büyük beden mi tercih ettiniz acaba?
-_Esra_- Svlgnr Hayır canım bir tık büyük beden aldım normalde de ordan alıyorum ama artık kestim geçen seneye kdr fiyatlar iyidi şimdi şaşırmışlar bir kilot 500 lira 😂😂😂
znemre95 Mutluemos şu tarz jileler çok rahat olurmuş gibi geliyor ama yazın çorap giymek istemiyorum altıma tayt bakarım olmazsa