Seyda5834 6+0 dayız bugün iki damla leke geldi birazda ağrım var normal mi acaba , biraz endişelendim
Eleven11 Seyda5834 hiç beklme canım tutunma dönemi hemen gidip ilaç başlıyorlar allah korusun bişe olmasın bebeğine
Rabia04_09 Seyda5834 Böyle durumda lekenin rengi ne olursa olsun mutlaka hemen hastaneye gitmelisiniz. Yerleşme lekesi de olsa doktor görmeli ona göre progestan iğne yada fitil veriyorlar
myangelson Seyda5834 olsun riske atılmaz böyle seyler canım ne olur ne olmaz tutunması için falan ilaç veriliyor
Agg0207 Seyda5834 canım bende iki gündür progestan kullanıyorum bende leke gördüm çünkü günde bir kez falan oldu daha önce hiç yaşamadım ama insanın canı sıkılıyor böyle oluncada